Obsah

Usmernenie Slovenskej pošty k vyplácaniu sociálnych dávok a opatrenia Slovenskej pošty

Typ: ostatné
Usmernenie Slovenskej pošty k vyplácaniu sociálnych dávok v období od 18. - 27. marca 2020 a opatrenia Slovenskej pošty

Kompletná tlačová správa Slovenskej pošty

Slovenská pošta žiada ľudí o zodpovedné dodržiavanie opatrení pri preberaní sociálnych dávok.

Od 18. do 27. marca 2020, teda spolu 10 dní, bude Slovenská pošta vyplácať sociálne dávky obyvateľom obcí a miest do vlastných rúk na pobočkách alebo priamo na adresu.

S cieľom chrániť zamestnancov pošty a obyvateľov pošta prijala prísnejšie ochranné opatrenia a vyzýva obyvateľov, aby ich pri preberaní sociálnych dávok zodpovedne a dôsledne dodržiavali:

Počet zákazníkov v priestoroch pobočiek aj naďalej monitorujeme a regulujeme tak, aby sme minimalizovali riziko šírenia nákazy. Obsadenosť pobočiek sledujú namieste poverení zamestnanci a pracovníci bezpečnosti, ktorí zodpovedajú za plynulý chod prevádzky a udržiavajú limit počtu zákazníkov v priestoroch pobočky. Zákazníci sa stretnú s tým, že v prípade vysokej vyťaženosti pobočky, ich požiadajú zodpovední pracovníci na čakanie mimo uzatvoreného priestoru pobočky, napr. pred budovou pošty. Zákazníci si môžu stiahnuť elektronický vyvolávací lístok aj z Mobilnej aplikácie Slovenskej pošty.

Zákazníci môžu prísť na pobočky pôšt kedykoľvek v priebehu 10-tich dní v čase otváracích hodín, nie je nevyhnutné prísť okamžite v prvý deň výplaty sociálnych dávok. Otváracie hodiny na jednotlivých pobočkách individuálne prispôsobíme podľa vývoja situácie. 

Nakoľko Slovenská pošta očakáva zvýšenú návštevnosť pobočiek v termíne od 18. do 27. marca 2020 z dôvodu vyplácania sociálnych dávok, odporúčame ostatným zákazníkom, aby zvážili návštevu pobočky pošty v inom termíne.

Do priestorov pobočky budú vpustení iba tí zákazníci, ktorí budú mať na tvári ochranné rúško alebo inú ochranu tváre (napríklad šál, šatku).

Do pozornosti dávame zákazníkom aj možnosť prísť v rukaviciach, ktoré ochránia zákazníka a zamestnanca pred priamy kontaktom.

Zákazníci si tiež môžu priniesť svoje pero na potvrdenie prevzatia hotovosti vlastnoručným podpisom.

Zákazníkov, ktorí sú v karanténe žiadame, aby na svojej schránke alebo na zvončeku čitateľne túto skutočnosť uviedli a upozornili na to doručovateľa.

Zákazníkom, ktorí sa nachádzajú v karanténe, Slovenská pošta nebude sociálne dávky vyplácať priamo do vlastných rúk. Zákazník môže počkať na prebratie sociálnej dávky do času, kedy ukončí karanténu resp. kým sa situácia upokojí.


Prílohy

Vytvorené: 17. 3. 2020
Posledná aktualizácia: 17. 3. 2020 17:12
Autor: Správce Webu